torstai 2. heinäkuuta 2015

Painopäivitys ja muita mietteitä

Pahoittelut taas siitä ettei blogin päivittely ole lähtenyt rullaamaan vieläkään siihen tahtiin kuin haluaisin (taas on kulunut viikko edellisestä postauksesta) ja joskus koko homma tuntuu pakkopullalta. En tiedä onko minua tehty pitämään julkista päiväkirjaa, tai edes sitä yksityistä, mutta vielä en ole mihinkään täältä katoamassa. Luonnoksissa on monta kirjoitusta odottamassa jatkoaan, mutta silti tuntuu että yhdestä ainoasta aiheesta on vaikea ammentaa tekstiä kerta toisensa jälkeen. Jokatapauksessa: paino näytti tänä aamuna olevan 118,4 kg eli -1,5 kg viime viikosta. Jes! Pieniä muutoksia suuntaan jos toiseen tulee varmasti, mutta 119 kilon "paremmalle" puolelle en aio enää nousta.

Liikkumaan mä en itseäni saanut vieläkään, "huh hellettä"-tekosyytä käyttäen. No onhan siellä kuuma, etenkin minulla kun niin helposti hikoilevaa sorttia olen, mutta ennen kaikkea pahinta on liikunnan raskaus jonka sain taas huomata. Eilen tuli taas käveltyä melkein kuusi tuntia muutamine taukoineen (hyötyliikuntaa) ja noin tunnin jälkeen alkoi jo tuntua että nyt tarvitaan breikkiä taikka lyyhistyn maahan. Olen siis täääysin rapakunnossa ja ajattelin ettei ikinä enää, mutta pakko sinne lenkillekkin on ennemmin tai myöhemmin ponnistaa. Ei kuitenkaan tällä painolla, siitä olen melko varma.
Hyvä asia on kuitenkin se, että vihdoin olen saanut kiloja putoamaan hyvää tahtia, joka antaa inspiraatiota jatkaa eteenpäin! Tiedän ettei tämä tahti pysy yllä ikuisesti ja mitä enemmän paino tippuu kohti normaaleja lukemia, sitä vaikeampaa sitä on enää karistaa. Mutta täytyyhän tästä nyt iloita! Vihdoinkin olle 120 kiloa!


1 kommentti: